Wij helpen je graag!

Waarom moet ik bereikbaar zijn als ik ziek ben?

Waarom moet ik bereikbaar zijn als ik ziek ben?


Je moet bereikbaar zijn, omdat we veel in overleg zijn met jou over je re-integratie. Jouw casemanager neemt contact met je op na je ziekmelding en tijdens je ziekteverzuim. Dit kan via de telefoon zijn of de casemanager komt bij je op bezoek. Je bent verplicht om elke dag tot 19:00 uur bereikbaar te zijn. Dat betekent dat je bereikbaar bent via de telefoon, maar ook aanwezig bent op jouw verblijf-/verzorgingsadres.

Ben je niet aanwezig op jouw verblijf-/verzorgingsadres of wijzigt je adres of telefoonnummer?
Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via verzuim@jigler.nl   Als je niet thuis bent als wij op bezoek komen of als je niet bereikbaar bent, dan kunnen wij hier maatregelen aan verbinden. Bijvoorbeeld een loonsanctie. 


>    Kunnen jullie op bezoek komen als ik ziek ben?


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.